نحوه سفارش پروژه بهداشت حرفه ای

قوانین سفارش پروژه دانشجویی بهداشت حرفه ای

موسسه یاد، در انجام پروژه های بهداشت حرفه ای از قوانین عمومی و خصوصی تبعیت میکند.بهداشت حرفه ای

در هنگام هر سفارش، یک پیش فاکتور برای شما ارسال میشود. کلیه آنچه در مورد پروژه بهداشت حرفه ای خواسته اید درآن قید شده است. همچنین شرایط و نحوه فسخ یا شرایط عدم رضایت از عملکرد پروژه بهداشت حرفه ای را در پایین پیش فاکتور نگاشته ایم. شما میتوانید بعد از سفارش و قبل از پرداخت فاکتور خود را مطالعه نمایید تا بدین صوت از انجام درست و صحیح کار اطمینان حاصل فرمایید. کار نهایی درخواستی شما طبق آنچه در این پیش فاکتور مرقوم شده و در همان زمان بندی درخواستی و توافقی انجام و در صورت نقص، موارد جبران خواهد شد.

فسخ قرارداد بهداشت حرفه ای

بعد از پرداخت بیعانه و قبل از انجام کار شما میتوانید قرار داد خود را فسخ نمایید.بهداشت حرفه ای

ممکن است مشتری بیعانه را پرداخت نماید ولی در حین کار از انجام کار منصرف شود. شما میتوانید قرار داد را فسخ نمایید. در صورتی که موسسه کار را آغاز نکرده باشد کل هزینه به شما برمیگردد و در صورتی که کار را انجام داده است به مقداری که پروژه انجام شده است هزینه دریافت و الباقی مسترد میشود. بعد از انجام پروژه امکان فسخ وجود ندارد ولی ادیتهای لازم طبق فاکتور برای شما انجام خواهد شد.

شرایط عدم رضایت پروژه بهداشت حرفه ای

در صورتی که از انجام پروژه توسط موسسه رضایت نداشته باشید چه کاری انجام دهید.

در صورتی که از انجام پروژه بهداشت حرفه ای خود راضی نباشید، موسسه خود را موظف می داند که پروژه را طبق درخواست شما و طبق موضوع و توضیحات فاکتور به انجام رساند. در صورتی که عدم رضایت شما به خاطر توضیح نامناسب به کارشناس باشد هزینه اضافی برای انجام مجدد پروژه دریافت میشود. به طور مثال ممکن است شما گفته باشید برای انجام این مقاله میخواهم از منابع معتبر علمی استفاده کنم و فارسی یا انگلیسی بودن آن را معلوم نکنید. در صورتی که بعد از انجام کار بگویید منابع انگلیسی مد نظرم بود، پذیرفته نخواهد بود و میبایست انچه که برای شما مهم است را قبل از شروع کار، به کارشناس به طور مکتوب در ایمیل یا تلگرام توضیح دهید تا در فاکتور شما قید شود.

قوانین سفارش پروژه دانشجویی بهداشت حرفه ای

موسسه یاد، در انجام پروژه های بهداشت حرفه ای از قوانین عمومی و خصوصی تبعیت میکند.بهداشت حرفه ای

در هنگام هر سفارش، یک پیش فاکتور برای شما ارسال میشود. کلیه آنچه در مورد پروژه بهداشت حرفه ای خواسته اید درآن قید شده است. همچنین شرایط و نحوه فسخ یا شرایط عدم رضایت از عملکرد پروژه بهداشت حرفه ای را در پایین پیش فاکتور نگاشته ایم. شما میتوانید بعد از سفارش و قبل از پرداخت فاکتور خود را مطالعه نمایید تا بدین صوت از انجام درست و صحیح کار اطمینان حاصل فرمایید. کار نهایی درخواستی شما طبق آنچه در این پیش فاکتور مرقوم شده و در همان زمان بندی درخواستی و توافقی انجام و در صورت نقص، موارد جبران خواهد شد.

فسخ قرارداد بهداشت حرفه ای

بعد از پرداخت بیعانه و قبل از انجام کار شما میتوانید قرار داد خود را فسخ نمایید.بهداشت حرفه ای

ممکن است مشتری بیعانه را پرداخت نماید ولی در حین کار از انجام کار منصرف شود. شما میتوانید قرار داد را فسخ نمایید. در صورتی که موسسه کار را آغاز نکرده باشد کل هزینه به شما برمیگردد و در صورتی که کار را انجام داده است به مقداری که پروژه انجام شده است هزینه دریافت و الباقی مسترد میشود. بعد از انجام پروژه امکان فسخ وجود ندارد ولی ادیتهای لازم طبق فاکتور برای شما انجام خواهد شد.

شرایط عدم رضایت پروژه بهداشت حرفه ای

در صورتی که از انجام پروژه توسط موسسه رضایت نداشته باشید چه کاری انجام دهید.

در صورتی که از انجام پروژه بهداشت حرفه ای خود راضی نباشید، موسسه خود را موظف می داند که پروژه را طبق درخواست شما و طبق موضوع و توضیحات فاکتور به انجام رساند. در صورتی که عدم رضایت شما به خاطر توضیح نامناسب به کارشناس باشد هزینه اضافی برای انجام مجدد پروژه دریافت میشود. به طور مثال ممکن است شما گفته باشید برای انجام این مقاله میخواهم از منابع معتبر علمی استفاده کنم و فارسی یا انگلیسی بودن آن را معلوم نکنید. در صورتی که بعد از انجام کار بگویید منابع انگلیسی مد نظرم بود، پذیرفته نخواهد بود و میبایست انچه که برای شما مهم است را قبل از شروع کار، به کارشناس به طور مکتوب در ایمیل یا تلگرام توضیح دهید تا در فاکتور شما قید شود.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.
khat khat